lørdag den 11. februar 2012

Krea krise

Jeg har fået gjort en pude færdig til mit nye "kontor", den er hæklet i Pima bomuld efter et babytæppe mønster fra Strikkebogen. Super fin syntes jeg.


Så nu kommer krisen, jeg "mangler" ikke flere tæpper, puder eller andet i hjemmet lige nu. Min strikkekurv er fyldt op, der ligger ikke mange UFO'er tilbage og jeg ANER ikke hvad jeg skal gå igang med. Sad i aftes og surfede rundt på nettet for at se om der var noget der kunne friste.... Men nææææ, så har DU en god ide hører jeg den gerne :-)

4 kommentarer:

  1. Din pude er rigtig skøn, sådan en ønsker jeg mig.

    Det kan være du skal holde en dags pause, også begynde at søge igen. Der er så meget skønt alle steder, så mon ikke du bliver inspireret igen.
    Egentlig skal du også tænke frem af for vi går mod sol og sommer.
    God lørdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hmm, jeg tænker en taske, et sjal til en lun sommeraften, en tehætte, gæstehåndklæder til værtindegaver. Det var lige hvad der poppede op i mit hoved :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne købe dine evner til en stjernetrøje da ;) NØJ en lækker pude! Frisk og glad farvesammensætning!

    SvarSlet
    Svar
    1. www.pinterest.com, er det sikreste sted at hente ny inspiration;-)

      GO GIRL......

      Slet