mandag den 20. februar 2012

En kold baby og Iphone

Weekenden er væk og det er igen hverdag - selvom dagene for mig er næsten ens -
Jeg har fået gjort en hæklet jakke færdig til Stof2000 i Kolding, i må ikke se den endnu, men først i Marts kan den ses i butikken.
Tina's lækre rullepølse ønskede sig en hat, så det skal hun da have, og den er også færdig

Min Iphone fik også et nyt betræk i weekenden, jeg har set det her, og måtte da lige prøve

Nemt og super smart, jeg skal dog liiiige øve mig lidt på de skarpe overgange..

Nu vil jeg sy tæppet færdig, så jeg kan afleverer det i morgen.
God dag til DIG

3 kommentarer:

  1. Ihhhh fin hat :) Og gosh du er hurtig!!
    Fed iPhone cover... de der 3kanter ser helt vildt godt ud :)

    SvarSlet
  2. søde dejlige Dorthe, hvor er du dog produktiv. Bliver helt misundelig ;D.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig fint ud med trekanter på iphone coveret. Lækker farve kombination.

    Smuk hat, så fin så fin.
    Jeg var ellers i centeret idag, men kunne ikke få øje på dig i stof 2000 øv øv, ellers var jeg kommet susende for at hilse på dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet